Usein kysytyt kysymykset
Mikä on Baltic Sea Services ja mikä on sen suhde John Nurmisen Säätiöön?
Baltic Sea Services Oy on John Nurmisen Säätiön tytäryhtiö, joka keskittyy verkkokaupan toimintaan ja kehittämiseen. Näin säätiön yleishyödyllinen ja hyväntekeväisyystoiminta ovat selkeämmin eroteltu kaupallisesta toiminnasta.
Lue lisää Baltic Sea Servicesin toiminnasta.
Lue John Nurmisen Säätiön toiminnasta ja vaikutuksesta.
Miten minun pitää toimia, kun haluan palauttaa tuotteen?
Maksuton palautusoikeus käyttämättömille ja myyntikelpoisille tuotteille on 14 päivää toimituksen tai viimeisen toimituserän vastaanottamisesta. Katsothan ohjeet palautus-sivuilta.
Olen hukannut tuotteen mukana saadun paperisen lähetteen, jota tarvitaan tuotteen palautuksessa. Mitä teen?
Jos et ole saanut paperista lähetettä tuotteen mukana tai se on hukkunut, voit tulostaa korvaavan palautuslomakkeen tästä.
Tuote ei saapunut arvioidun toimitusajan puitteissa. Milloin saan tilaukseni?
Tuotteen tietojen yhteydessä ilmoitetaan sen arvioitu toimitusaika. Toimitusaika-arvio perustuu kyseisen tuotteen yleensä toteutuvaan toimitusaikaan. Lähetämme toimitusvahvistuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on jätetty postin kuljetettavaksi. Otathan yhteyttä asiakaspalveluun, jos toimitus on viivästynyt yli viikolla.
Palautetaanko tilauksen yhteydessä maksamani summa, jos tuote ei olekaan saatavilla?
Kyllä palautetaan. Pyydämme tällöin tilinumerosi rahojen palauttamista varten. Voit myös vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen.
Voiko tuotteen vaihtaa, jos alun perin tilaamani tuote ei olekaan saatavana?
Tuotteen voi vaihtaa. Kaikissa tapauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme tarkempia ohjeita varten.
En saa sähköpostiini tilaus- tai toimitusvahvistusta. Mitä teen?
Tarkistathan ensin sähköpostisi roskapostilaatikon. Jos et löydä vahvistusta roskapostilaatikosta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Maksoin tilauksen verkkopankilla. Veloitus näkyy tililläni, mutten ole saanut tilausvahvistusta?
Joskus maksamisen yhteydessä tietoliikenneyhteydessä voi tulla katkoksia, joista tämäntapaiset asiat johtuvat. Suoritus useimmiten näkyy tilillämme, mutta tilaus ei näy meillä vahvistettuna. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin tarkistamme tilauksen tilanteen ja pääsemme vahvistamaan tilauksen manuaalisesti.
Mitä teen, jos pankin selain ei palauta asiointiani takaisin verkkokauppaan?
Joskus maksamisen yhteydessä tietoliikenneyhteydessä voi tulla katkoksia, joista tämäntapaiset asiat johtuvat. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin tarkistamme tilauksen tilanteen ja pääsemme vahvistamaan tilauksen manuaalisesti.
Tuoko posti tuotteet kotiin vai noudetaanko ne postista?
Paketit noudetaan pääsääntöisesti postista tai postin noutopisteestä, mutta voit myös valita tilauksen yhteydessä lisäpalvelun, jolloin paketti kuljetetaan suoraan kotiovellesi.
Olen unohtanut salasanan. Mitä teen?
Voit tilata uuden salasanan sähköpostiisi kirjautumissivulla painamalla linkkiä Salasana unohtunut? ja antamalla asiakastiedoissasi olevan sähköpostiosoitteen. Uusi salasana lähetetään sähköpostiisi.
Haluan vaihtaa salasanani tai päivittää muita asiakastietojani. Mitä teen?
Voit päivittää asiakastietojasi tai vaihtaa salasanasi kirjautumalla Omalle tilillesi.
Olen unohtanut salasanan eikä asiakkuuteni sähköpostiosoitteeni ole enää käytössä. Mitä teen?
Voit rekisteröityä uudelleen käyttämällä uutta sähköpostiosoitettasi.